Dlaczego warto się reklamować?
Postawione w tytule artykułu pytanie zadaje sobie wielu sprzedawców z różnych branż. Zanim jeszcze sprzedaż różnego rodzaju dóbr nie była tak duża jak jest w tej chwili, aby cokolwiek sprzedać wystarczyło jedynie mieć sklep lub stragan. Obecnie jest to niezbędne minimum, aby zarabiać sprzedając. Aby jednak sprzedawać więcej niż konkurencja – sprzedaż, marketing i reklama muszą się ze sobą zazębiać. Muszą być prowadzone w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Obecnie, na bardzo niewiele zda się tylko jedna forma reklamowa jak ma to miejsce w przypadku ulotki reklamowej. Stosując wyłącznie ją, sprzedawca może być więcej niż pewien tego, że przynajmniej 98% ulotek trafi do kosza. Klienci nie lubią bowiem mieć wciąż zapchanych skrzynek pocztowych. Ta metoda nie przyniesie więc oczekiwanych rezultatów. Jednakże połączenie jej np. z reklamą w prasie regionalnej z całą pewnością spotka się z większym odzewem. Kiedy dołączymy do obydwu, reklamę w sieci – będziemy w posiadaniu firmowej witryny internetowej i zaczniemy się pozycjonować na frazy kluczowe związane z naszą marką oraz wywodzącymi się spod niej produktami, znacząco zwiększymy swoje szanse na biznesowy sukces. I chociaż wydaje się, że ulotki, reklama prasowa oraz internetowa to spore wyzwanie dla finansów niewielkiego sklepu, to po pewnym czasie okaże się, że zainwestowane w ten sposób pieniądze, okazały się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Klienci zadowoleni z zakupu z pewnością wielokrotnie polecą produkt swoim znajomym i rodzinie.