W jaki sposób nie wolno reklamować usług adwokackich?
Adwokaci, jak i przedstawiciele każdego innego zawodu, też w jakiś sposób chcą walczyć o klientów, mimo iż muszą to robić na określonych warunkach, bo nie wolno im tak po prostu wrzucić typowej chamskiej reklamy do sieci, głoszącej wszem i wobec, że to oni są najlepsi, a do konkurencji nie ma nawet co się wybierać. Adwokatów tak naprawdę obowiązuje całkowity zakaz stosowania klasycznej reklamy. W ich przypadku marketing prawniczy będzie bardziej opisywaniem działalności i informowaniem o tym, czym się ona zajmuje albo w jakich sprawach miała już okazję brać czynny udział.

W opisach usług adwokackich nie należy więc deklarować przewidywanych wyników pracy. Nie wolno niczego obiecywać i zapewniać klientów o wygraniu każdej sprawy. W opisach działalności nie wolno nawiązywać do posiadanych znajomości i powoływać się na utrzymywanie bliskich relacji z konkretnymi urzędami czy urzędnikami. Niedozwolone są także wszelkie porównania do innych kancelarii, których pod żadnym pozorem nie wolno też krytykować. Notka ma być pisana w sposób jak najbardziej obiektywny. Opisując taki biznes, nie wolno używać żadnych natarczywych i nachalnych haseł.