Prowadzenie jakiejkolwiek firmy, niezależnie od tego, czy mowa o jednoosobowej działalności czy potężnej fabryce, niezależnie od obszaru i zakresu działań, czy branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo, każdorazowo związane jest z budowaniem i odpowiednim pozycjonowaniem marki. Takie działanie ma na celu sprawić, aby nasza firma zaistniała w świadomości potencjalnych nabywców naszych produktów i usług.
Jeżeli sprzedajemy śrubki, Klient który akurat potrzebuje kupić śrubkę, w pierwszej kolejności ma pomyśleć o naszej firmie a pierwszym obrazem, jaki stanie mu przed oczami na dźwięk słowa ?śrubka?, ma być nasze logo. To wszystko zdaje się oczywiste a o potencjalnych korzyściach nikogo nie trzeba chyba przekonywać.
Jak to jednak osiągnąć? Na pewno pierwszym krokiem jest odpowiednio zaprojektowane logo i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna ? na tym etapie warto współpracować z profesjonalnym grafikiem. Do tego umieszczanie loga i nazwy firmy gdzie tylko się da, np. na gadżetach wręczanych klientom. Smycze reklamowe czy kubki z logo firmy to dobry pomysł.