Warunkiem powodzenia na rynku jest dotarcie z reklamą danego produktu czy usługi do jak najszerszego grona klientów. Zapewniają to potykacze reklamowe. Stojaki te ustawia się zwykle w miejscach, gdzie przemieszcza się dużo ludzi, przed klubami, restauracjami, kawiarniami czy zakładami fryzjerskimi. Umieszcza się w nich różne materiały reklamowe. Do wyboru mamy konstrukcje od prostych po ciężkie, stabilne, z podstawą wypełnioną wodą. Są stojaki jedno i dwustronne. Wyposaża się je w dodatkowe akcesoria takie jak koszyczki na ulotki i daszki na logo firmy. Potykacze reklamowe różnią się też ze względu na miejsce ich ekspozycji. Te trzymane na zewnątrz budynków muszą być do tego odpowiednio przygotowane. Mają więc wywiercone otwory odprowadzające wodę (na wypadek deszczu) oraz folię anty refleksyjną z filtrem UV (to zabezpiecza przed blaknięciem reklam). Do zalet potykaczy zaliczyć też można ich mobilność. Dzięki prostej konstrukcji łatwo taki stojak złożyć, by po chwili rozstawić go w innym miejscu, tym samym zwiększając grono odbiorców reklamy.